Victor de Verkenner

Wil jij jouw 3,5 jarige peuter alvast gratis een
dagdeel de basisschool laten verkennen?
Bij OBS De Toverlaars vinden we het enorm belangrijk dat kinderen
zich veilig en vertrouwd voelen. Via Victor de Verkenner kan het!
Victor de Verkenner

In de groep van Victor de Verkenner kunnen kinderen maandagochtend onze basisschool ontdekken. In de groep zitten enkel 3,5 jarige peuters die bijna de grote stap maken om naar school te gaan.

Wie is Victor?

Leuke vraag! Victor de Verkenner is een leergierig en speels aapje dat de kinderen meeneemt in de magische wereld van OBS De Toverlaars. Spelenderwijs maken de peuters kennis met de leerkrachten en hun klasgenootjes. Af en toe gaan we op bezoek bij de kinderen van groep 1/2 om samen te spelen, zingen en knutselen. Dit geeft een vertrouwd en veilig gevoel voor als ze de échte grote stap gaan maken naar de kleuterklas.

Inschrijven?

Dat kan gratis! Als jij jouw kind bij ons inschrijft en je peuter is 3,5 jaar oud, dan kan hij/zij aansluiten bij de groep van Victor de Verkenner.

Meer weten?

Wil je graag meer informatie ontvangen over Victor de Verkenner voor jouw kind? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag verder.